ADAM MENDREK PŘIVEZL BRONZ Z ME DRUŽSTEV

převzato z: www.adammendrek.cz

 

Od 24.6 do 28.6 se odehrálo Mistrovství Evropy družstev, neboli mistrovství nejlepších týmů daných zemí. Díky dubnovému titulu mistra ČR smíšených družstev jsem se mohl s mým týmem Sokol Veselý Brno Jehnice zúčastnit této akce a užít si poslední týmovou akci v tomto roce. Na tyto akce se vždy velmi těším, jelikož je to něco jiného, než hrát sám za sebe. Složení týmu bylo nejsilnější. Nechyběli ani Adam Cwalina, Petr Koukal, či Kamila Augustýn. 
První zápas jsme odehráli proti bulharskému celku SCB - Stara Zagora, ve kterém jsme jasně vyhráli 6:1. Ve středu jsme nastoupili proti lucemburskému týmu BC 82 Bettembourg, kde jsem dostal šanci i já ve druhém singlu. Vyhrál jsem a tým celkově znovu převálcoval soupeře 6:1! Posledním zápasem bylo " clash " střetnutí ve skupině 4. Soupeřem nám byl ve čtvrtek jeden z favoritů turnaje, francouzské AIX Universite CB. Už v tu dobu bylo jasné, že postupujeme, jenom se nevědělo, jestli z první, nebo druhé příčky. Bohužel jsme nezvládli některé třísetové koncovky a podlehli jsme týmu Francie 1:6. Nic na tom ale neměnilo, že jsme postoupili do čtvrtfinále, které se hrálo v pátek od 10:00. 
Nastoupili jsme proti holandskému mistru Van Zundert Velo a věděli, že to nebude lehký zápas. Díky nejzkušenějším hráčům jsme ale dokázali vyhrát 4:3 a znovu jsme tak zopakovali náš úspěch z roku 2012! Semifinále Mistrovství Evropy je jeden z největších úspěchů českého badmintonu a jsem rád, že mohu být jeho součástí! Bohužel zápas přinesl i špatné zprávy, a to, že Kouky si natáhl achilovku a Jaro Vícen zadní stehenní sval, čímž nam odpadli dva hráči,znamenalo to, že se naskytla možnost hrát za ně! Do večerního semifinále jsem byl napsán na 1. singla, ve kterém jsem nastoupil proti zkušenému Francouzi Thomasovi Rouxelovi. První set jsem hrál skvěle! Vše vycházelo, jak mělo, byl jsem rychlý a užíval jsem si zápas! Výborná atmosféra v hale mi k tomu také pomohla. Bohužel jsem nezvládl koncovku a ve druhém setu už se nedostal do výměn tak, jak bych chtěl. Po prohře 19:21 a 7:21 náš tým prohrál 0:4 s BC Chambly Oise. 
Přesto všechno. 3. místo je výborný výsledek. Teď od pondělí mě čeká trénink v Praze a v pátek odlétáme do New Yorku na US Open! Nastupuji v hlavní soutěži proti Američanovi Sattawat Pongnairat. Bude to určitě velká výzva, a já se na ni těším! Všechny zdraví, Adam